9/7/14

Emma Maembong Mengenai 'Perkahwinannya' Dengan Zizan Tahun Depan

Khabar angin mengenai Emma Maembong dan Zizan Razak merancang untuk berkahwin pada tahun 2015 sudah mula kedengaran sejak dari awal tahun lagi. Betul ke mereka berdua akan berkahwin tahun depan?

Berita pasangan popular, Emma Maembong dan Zizan Razak bakal melangsungkan perkahwinan selewat-lewatnya Januari 2015 bergenderang hebat hingga menjadi bualan ramai.

Bagi pengikut setia pasangan ini pasti gembira, namun semakin ia hangat diperkatakan, ada hati yang nanar. Bukan tidak suka puteri kesayangan bakal disunting orang, namun sebagai bapa, Ismail Embong kecewa apabila ada pihak memandai-mandai menyebarkan cerita, walhal belum ada rombongan hadir membawa khabar gembira. 

Sebagai anak yang sentiasa mendahulukan perasaan bapanya, Emma yang kini tampil manis berhijab berharap perkara ini tidak diperbesarkan lagi. 

Tegasnya, belum ada pertemuan rasmi antara keluarga, menyebabkan dia hairan dari mana datangnya tarikh itu. Siapa yang pandai sebar cerita hingga apa diperkatakan itu mengguris hati insan paling penting dalam hidupnya.

“Berkali-kali saya jelaskan sebelum ini, belum ada perbincangan antara saya dan Zizan ke arah itu (perkahwinan). Kalau betul ada tarikh, pasti saya dan Zizan akan maklumkan. Bukan orang tak tahu kami bercinta, jadi kenapa perlu berahsia.

“Saya mohon hormati perasaan keluarga saya, terutama ayah. Memang ayah ‘sporting’ tetapi kalau perkara sama diperkatakan berkali-kali, pasti dia tak berkenan. 

No comments:

Other News

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...