10/30/14

Kekasih Pelakon Popular Stress Dikatakan Perampas Kekasih Orang

Menjadi kekasih kepada seorang artis mungkin tidak semudah yang disangkakan seperti yang terjadi kepada kekasih pelakon popular Shah Jazle.

Kuala Lumpur: “Saya sangat tertekan dituduh perampas (tunangan orang) sedangkan orang (luar) tak tahu cerita sebenar,” jelas kekasih baru pelakon Shahz Jaszle, dikenali sebagai Hanis Husna yang dikecam hebat segelintir pihak kerana menjadi punca pertunangan aktor itu dengan seorang doktor berakhir.

Kontroversi terbaru itu timbul apabila Shahz atau nama sebenarnya Mohd Shahrizal Jaszle Jasmin, 26, memuat naik gambar mesranya dengan Hanis, sekali gus mengesahkan hubungan baru itu di Instagram kelmarin.

Bagaimanapun, pengumuman itu menimbulkan pelbagai reaksi kerana Shahz masih bertunang dengan doktor dikenali sebagai Redzwani Puteri, 26.

Hanis yang dihubungi semalam berkata, tohmahan segelintir pihak terhadapnya tanpa mengetahui status sebenar pertunangan aktor itu adalah tidak adil dan mengecewakan dirinya.

“Saya amat sedih apabila kes ini jadi besar dan orang menghentam saya macam-macam tanpa tahu apa yang berlaku antara Shahz dan tunangnya.

“Memang saya kekasih Shahz tapi selepas dia tiada apa-apa lagi hubungan dengan tunangnya.

No comments:

Other News

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...