8/8/15

10 SEBAB LELAKI MASIH SINGLE PALING POPULAR

Apa sebab popular lelaki masih lagi single walaupun sudah mempunyai kerjaya dan mempunyai rupa paras yang dikira okay.

1. Terlalu memilih
Kata lelaki A : Dah banyak awek yang duk usha aku tapi sorang pun tak berkenan di hati ni. Susah jugak nak cari yang sesuai dengan kita.

2. Takde kereta
Kata lelaki B : Kalau takde kereta nanti perempuan tak nak jadi awek kita..katanya jatuh standard la kalau naik bas.

3. Pernah dikecewakan
Kata lelaki C : Perempuan suka mengecewakan lelaki..pantang nampak lelaki kaya dan hensem terus tinggalkan kita.

4. Asyik kena reject
Kata lelaki D : Masuk yang ni dah 5 kali aku kena reject..tak tahulah apa yang perempuan cari kat lelaki sebenarnya.

5. Takut hati terluka
Kata lelaki E : Takut la nak bercinta nanti terluka lagi..sedih bro, seminggu takde selera nak makan nasi asyik teringatkan dia.

6. Dah jumpa yang berkenan tapi milik orang
Kata lelaki F : Dah jumpa ciri-ciri wanita idaman tapi dia dah berpunya..takkan nak rampas hak orang punya kot.

7. Perempuan tu banyak teman lelaki
Kata lelaki G : Suka kat dia tapi dia banyak teman lelaki..nampaknya kita ni duk lam waiting list dia jer la.

8. Tak sama taraf
Kata lelaki H : Dia tolak cinta aku sebab katanya taraf tak sama..dia ada degree aku pulak ada sijik SPM je.

9. Kita suka tapi dia tak suka pulak
Kata lelaki I : Bro, perempuan suka mempermainkan hati lelaki yang suka kat dia..dia cakap suka kat aku tapi bila mintak couple, kita ni sekadar kawan je katanya.

10. Tidak Minat Perempuan
Kata lelaki J: Dia itu Gayy!

No comments:

Other News

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...